zondag 27 april 2014

Portomarin naar Palais de Rei

Portomarin naar Palais de Rei 25.5 km is de planning. De benen zijn stijf, maar goed ingesmeerd met vette crème en voltare crème dan moet het weer gaan lukken. Ben benieuwd wat voor ontbijt, dit is een groot hotel hopelijk een buffet met fruit en eieren.

Wij liepen door een heksenbos, in Galicië zegt men  " ik geloof niet in heksen, maar ze zijn er wel. Daarna kwam een stoer Olmen woud, ik heb hem er niet in zien zitten? Maar boven in de heuvels hebben wij die andere zachtjes gehoord?

Veel heuvelachtige paden met se gelijke uitzichten als gisteren, eergisteravond ontmoette wij een leuke groep van 8 Portugese mannen en die kwamen wij gisteravond weer tegen en eentje had een lekke zool liep op gympies. Tja met al die stenen, moet je goede stevige zolen hebben. Begin me al een beetje een globetrotter te voelen met al die beginnelingen die alleen de 100 km willen doen. Ze komen overal vandaan Mexico, Japan, Korea, Australie, Hongarije, Italia, Frankrijk, Finland, USA,  Nederland, Duitsland, Finland. Dit is wat ik mij herinner.

Vandaag is het 27.2 km geworden, we zijn moe. Tijd voor een goede maaltijd.

Adios

https://picasaweb.google.com/111348553188048988877/Santiago02?authkey=Gv1sRgCLDduLaZ3aKyUw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten