zaterdag 28 maart 2015

28 maart Fuente de Cantos naar Zafra

Fuente de Cantos Zafra 27 km

Vandaag een zware tocht 27 C en 27 . Goed pad om te lopen. Inmiddels lopen wij met zijn vieren, de Nederlandse Willemijn is aangehaakt. De route is zeer eenzaam met zeer weinig pelgrims. Ieder loopt zijn of haar ritme.
Bestaat er toeval? Wij lopen naar het noorden met constant de zon van achteren en dus ook in mijn nek. Ik heb geen blouse met kraag, dus ik kreeg het advies Henk een sjaaltje zou prettig zijn en wat hing er aan een paal toen ik een kwartier verder was? Een prima sjaal voor in mijn nek. God will take care of me zouden sommige  mensen zeggen.
De paastijd van boetedoening is begonnen, weer processies met mannen en vrouwen in zwarte gewaden en met punt mutsen en bedekt gezicht en op blote voeten. Men loopt zo in boetedoening. In de kerken staan de praal stukken al klaar.
Mijn koor www.whalecitysound.nl is vandaag voor de 9e keer nationaal kampioen geworden barbershop singing. Meer details op wwww.facebook.com/whalecitysound

Morgen 20 km en vroeger weg met deze warmte.

Adios

http://www.mijnalbum.nl/Album=Z8U3BPQI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten