maandag 6 april 2015

6 april Caceres Alcantra 24 km

Caceres Alcantra 24 km

Vannacht onweer en slagregens, de temperatuur knalde naar beneden. De eerste 14 km met een taxi opzoek naar een cafe voor ons ontbijt. de supermarken zijn pas om negen uur open en de restaurants pas om 21 uur. Allemaal onvriendelijke peregrino tijdstippen. In ontbijtcafe 4 sandwiches geregeld. Hups de regen in, heerlijk niet warm, het eerste stuk was zeer eenzaam, geen bomen, geen struiken, een zacht glooiend landschap, met deze temperatuur kunnen wij wel 30 km lopen, het is 24 km geworden. Aan een stuwmeeer in de eenzaamheid, niks te doen hier. Ja paar enthousiaste sportvissers. Nu nog twee wandeldagen en dan is het voorbij. Maar eerst ga ik nog genieten van twee dagen in Salamanca en twee dagen in Madrid.

Ja wat is nu prettig aan de Camino? Daar praten wij veel over. Voor mij, fysiek 20+ per dag lopen, beetje het landlopers leven. Nadenken over het leven en wat ik nog in dit leven kan doen. Dankbaar dat ik dit fysiek op 67 jarige leeftijd kan doen en dat ik de mogelijkheid ook heb.

Ik kan het u aanraden.

Adios Enrique

http://www.mijnalbum.nl/Album=T833JINT#8W6QO7KK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten